Vés al contingut (premeu Retorn)

Sou a: Inici / Qui Som / Àrea de suport a la Gestió d'Estudis de Grau i Màster

Àrea de suport a la Gestió d'Estudis de Grau i Màster

L'Àrea de Suport a la Gestió d'Estudis de Grau i Màster té com a missió donar suport de gestió i serveis en els processos associats als estudis de grau i màster (programació de la docència, gestió acadèmica dels estudis, gestió de les pràctiques externes, les relacions internacionals i la gestió de la mobilitat de l'estudiantat, l'orientació i l'acollida als estudiants) d'acord a les normatives de gestió universitària, el marc legal aplicable, les directrius de la UPC i de/la responsable de la Unitat Transversal de Gestió de l'Àmbit de l'Enginyeria Industrial de Barcelona, amb la finalitat de donar suport al desenvolupament de la docència i de garantir un servei eficaç, eficient i sostenible a tots els usuaris.

L’Àrea s’estructura en 3 unitats organitzatives:

Servei d'Informació i Atenció a l'Estudiant - SIAE

• Atén i resolt les demandes d'informació i sol·licituds dels estudiants sobre l'expedient acadèmic.

• Gestiona els tràmits acadèmics relacionats amb l'expedient (accés, matrícula, reconeixements i convalidacions, canvis d'estudis, títols, certificats, beques i ajuts, entre altres).

• Gestiona el registre, compulsa i arxiu de documents acadèmics.

• Informa a l'estudiantat i gestiona les pràctiques acadèmiques externes d'aquests (curriculars i extracurriculars) en empreses, institucions i entitats, nacionals i internacionals.

• Gestiona els processos vinculats als treballs de fi d'estudis i treballs dirigits.

Contacta'ns:

Atenció telefònica
+ 34 93 401 66 09
Oficina de Pràctiques:
+ 34 93 401 58 56
(de dl. a div. d'11 a 13.30 h)

Demandes d'informació: demana
Tràmits acadèmics: e-secretaria

Horari d'atenció presencial
Matí: de dl. a dv. d'11:00 a 13:30 h
Tarda: dt. de 15 h a 17.30 h (només d'oct. a maig)
Nadal: tancat del 25 de desembre al 6 de gener (ambdòs inclosos)
Setmana Santa: tancat del 2 al 5 d'abril
Estiu: tancat del 31 de juliol al 31 d'agost (ambdòs inclosos)
Festius tancat: 1 i 24 de maig, 24 de juny, 11 i 24 de setembre, 12 d'octubre, 1 de novembre, 6 i 8 de desembre.

Oficina de Relacions Internacionals i Admissions - ORIA

• S'ocupa de les aliances i xarxes d'àmbit internacional, la relació amb universitats i institucions nacionals i internacionals per a l'establiment de vincles i convenis de col·laboració internacional, intercanvi i doble titulació.

• Gestiona la mobilitat dels estudiants outgoing i incoming.

• Gestiona la promoció internacional de l'Escola.

• Gestiona l'acollida dels estudiants internacionals.

• Gestiona els processos d'accés, admissió i acollida als màsters que imparteix l'Escola.

Contacta'ns:

Outgoing
Demandes d'informació: demana
Tràmits acadèmics: e-secretaria
Incoming

Admissions màsters
demana.upc.edu/etseib

Horari d'atenció presencial
Matí: de dl. a dv. d'11:00 a 13:30 h
Tarda: dt. de 15 h a 17.30 h (només d'oct. a maig)
Nadal: tancat del 25 de desembre al 6 de gener (ambdòs inclosos)
Setmana Santa: tancat del 2 al 5 d'abril
Estiu: tancat del 31 de juliol al 31 d'agost (ambdòs inclosos)

Oficina de Planificació - PLANI

• Gestiona tots els processos vinculats a la planificació acadèmica i l'organització de la docència: encàrrec docent, guies docents i programes de les assignatures, coordinadors, calendaris acadèmics, horaris, matrícula i avaluació dels estudiants, promocions, etc.

• Dona suport als processos de seguiment i millora de la docència de l'Escola.

• Gestiona els processos vinculats a l'avaluació del professorat: anàlisi de l'activitat docent, enquestes als estudiants sobre el professorat i les assignatures, etc.

• Assessora i dona suport a la direcció per a la presa de decisions i als processos de qualitat.

• Gestiona les reserves d'espais docents de l'Escola.

Personal

• Cap de l'Àrea: M. Carmen Lucas Carmona